Kaip sulieknėti po gimdymo

Kaip sulieknėti po nėštumo
Kaip numesti svori
Kaip maitintis
Patarimai po gimdymo
Kaip susigrąžinti figūrą
Info žindyvėms metančioms svorį

Vaiko gimimas tai visų pirma yra ilgai lauktas ir džiugus įvykis. Tolimesnis mamos gyvenimas kardinaliai keičiasi ir ji turi prisitaikyti pagal vaiko interesus. Tačiau bet kuri moteris nori atrodyti patraukliai, todėl kyla klausimas, kaip greitai sulieknėti po gimdymo maitinančiai mamai namų sąlygomis. Labai svarbu, kad mitybos racionas ir treniruočių programa nepadarytų jokios žalos mamos ir vaiko sveikatai.

Greitai sumažinti maitinančios motinos racioną kategoriškai draudžiama. Pagrindinė užduotis yra sugrįžimas prie prieš tai buvusios formos ir tinkamos mitybos organizavimas, o ne kalorijų mažinimas. Nereikia pasirinkti labai sudėtingų fizinių pratimų, kadangi tai gali sumažinti pieno kiekį, gali pasikeisti jo kokybė ir skonis. Geriau atlikti nesudėtingus pratimus, kurie nepadarys jokios žalos maitinančios mamos organizmui.

Kaip lieknėti po gimdymo

lieknėti po gimdymo
Kaip lieknėti po gimdymo

Nėštumas ir fitnesas
Ir jeigu galima – tai kaip?

Štai kelios rekomendacijos susijusios su maitinančios mamos mityba: pusryčiams geriau valgyti košes ( avižines, grikių). Racione būtinai turi būti vaisiai (obuoliai, kriaušės, vynuogės), daržovės (virtos arba troškintos).
Rekomenduojama vartoti maistą svorio sumažinimui: virta žuvis, pieniški produktai (kefyras, pienas, grietinės, varškė), vištienos filė ir jautiena. Pageidautina į racioną įtraukti pakankamai daug produktų, kurių sudėtyje yra jodo ir geležies, kurios yra riešutuose, kepenyse, jūros produktuose, kiaušiniuose. Nereikėtų valgyti: miltinių produktų, rūkytų gaminių, sūdytų, aštrių ir keptų produktų, alkoholio, konservų.

Sumažinti svorį galima mažinant porcijas, tačiau tuo pačiu jūs turite valgyti kelis kartus daugiau. Per dieną geriau maitintis ne 2-3 kartus, o 5-6 kartus, tačiau nedidelėmis porcijomis. Ryte reikėtų valgyti daugiau, o vakare mažiau.

Yra būtina gerti daugiau vandens. Pageidautina 30 minučių iki valgio išgerti vieną stiklinę vandens. Tai pagreitins medžiagų apykaitos procesą ir tuo pačiu padės organizmui tinkamai pasisavinti maistą.

Ar galima kūnui sugrąžinti prieš gimdymą buvusią formą? Be jokių abejonių-taip. Tereikia pakeisti savo mitybos racioną ir dienos režimą. Fizinis krūvis, pilvo raumenų pratimai, sveikas maistas tai yra pagrindiniai faktoriai, kurie jūsų figūrai gali sugrąžinti idealias formas.

Pratimai po gimdymo
Daugelis moterų susirūpinę – koks jų kūnas taps po gimdymo

Leave a Response

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.